Powered by Smartsupp

DOCHÁZKOVÝ
SYSTÉM


Přístup odkudkoli z mobilní aplikace

Tento cloudový docházkový systém umožňuje správu docházky z jakéhokoli zařízení – ať už jde o počítač, mobilní telefon nebo tablet. Díky tomu máte kontrolu nad docházkou zaměstnanců kdykoli a odkudkoli, ať už jste v kanceláři, doma nebo na cestách.

Smart phone

Tento cloudový docházkový systém umožňuje správu docházky

tablet

Tento cloudový docházkový systém umožňuje správu docházky

desktop

Tento cloudový docházkový systém umožňuje správu docházky 

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
SYSTÉMU


Podpora a aktualizace

Technická podpora je k dispozici každý pracovní den a můžete ji snadno kontaktovat přes webové rozhraní klienta nebo přímo přes stránku podpory. Pravidelné aktualizace a vylepšení systému jsou zahrnuty v ceně. Reagujeme na vaše požadavky a průběžně systém vylepšujeme, aby vyhovoval vašim potřebám.

Ochrana a zálohování dat

Vaše data jsou v bezpečí díky dennímu zálohování a systému, který chrání před ztrátou dat při výpadku proudu nebo internetu. Každá čtečka má vlastní paměť, která uchovává data do obnovení spojení.

Efektivní plánování směn

Modul pro plánování směn vám umožní efektivně rozvrhnout pracovní dobu podle potřeby a vyrovnávacího období. Tento nástroj zajišťuje, že plánování směn je snadné a flexibilní, což vede k efektivnějšímu řízení týmu.

Integrace se mzdovými systémy

Zpracování mezd je díky podpoře exportů do více než 30 různých mzdových programů rychlé a snadné. Tento systém vám ušetří čas a zjednoduší administrativu spojenou s výplatami.

Přístupový systém

Systém může fungovat také jako přístupový systém, který pomocí biometrických čteček omezuje přístup do určitých částí firmy. Tím nejen sleduje docházku, ale také zvyšuje zabezpečení vašich prostor.

Možnosti úprav a API

Systém nabízí možnost navrhování změn a nových funkcí, které jsou zahrnovány do aktualizací. Díky API rozhraní můžete data snadno integrovat do vašeho informačního systému a plně je využívat.

Blesková implementace

Zajistíme, že systém bude ve vaší firmě plně funkční během pouhých 14 dní od objednání. A co víc, samotný implementační proces včetně základního školení zabere jen pár hodin! To znamená, že můžete rychle začít využívat všechny výhody našeho docházkového systému bez zbytečných prodlev.

Podpora při každém kroku

Zkušení konzultanti vás provedou celým procesem implementace. Od úvodního nastavení až po finální úpravy – jsme tu pro vás, abychom zajistili hladký a bezproblémový přechod na nový systém. Přizpůsobíme vše konkrétním potřebám vaší firmy a zajistíme, že budete systém využívat na maximum.

PRO JAKÉ FIRMY JE SYSTÉM URČENÝ

Tento všestranný a přizpůsobivý docházkový systém je vytvořen tak, aby splňoval potřeby různých firem a zajišťoval efektivní správu docházky a HR agendy.

Menší firmy

Řešení vhodné do 50 změstnanců

Středně velké firmy

Řešení vhodné do 100 zaměstnanců

Větší firmy

Řešení vhodné do 200 zaměstnanců

Korporátní společnosti

Řešení vhodné nad 200 zaměstnanců

Zaujalo vás to?

Máte zájem o podrobnější informace nebo si chcete rovnou domluvit konzultaci? Rádi vám poskytneme veškeré informace a pomůžeme vám s výběrem nejvhodnějšího řešení pro vaši firmu. Neváhejte nás kontaktovat!

Rexway, váš partner pro efektivní nábor a řízení lidských zdrojů

S Rexway získáváte přístup k řešením, která nejen zvyšují efektivitu vašich náborových procesů, ale také přinášejí přizpůsobivost a inovativní řešení. Ať už hodláte zlepšit váš náborový proces nebo chcete využít nejnovější technologie pro rozvoj vaší organizace, Rexway je tu, aby vám pomohl.